Alla inlägg den 18 september 2010

Av sessornasmamma - 18 september 2010 11:56

Idag är det jag å tjejerna.

Med andra ord:

GIRLPOWER!!


Status just nu: Matilda sover och Felicia sitter

som förstelnad i soffan. Andledning? Jag har målat hennes naglar

och hon vil ju såklart att det ska bli syperfint!

  


Efter vila ska vi förbi min brors nya hus.

Dom flyttar ju hit till Tullinge idag å jag e sååå glad!

Nu kan faster mysa oftare med sin lilla favorit"groda".

  


Sen blir det till att åka och köpa lördagsgodis, hur kommer

denna kväll sluta annars? Vill inte ens gissa, haha.

Å efter det blir det middag hos min mamma och pappa.


Har glömt berätta det men i veckan beställde jag

en canvastavla. Det är översta bilden här på bloggen

som jag tog på Åland i somras.

  

ÄLSKAR den bilden och ser fram emot hur fint det kommer

bli på väggen där den får äran att hänga!


Ha en underbar helg. Nu ska jag kramas med min lilla prinsessa

Ovido - Quiz & Flashcards