Alla inlägg den 30 september 2010

Av sessornasmamma - 30 september 2010 17:00

Va på teater med min mamma igår.

Vi såg en pjäs som heter "Tisdagar med Morrie"


Den handlar om en man i USA som drabbas av den hemska

sjukdommen ALS. Den är en jätteelak sjukdom som

är obotbar och som gör att alla kroppen muskler förtvinar och att

man till slut kvävs till döds. Fast man under hela förloppet fortfarande är

helt klar i huvudet.


Detta låter ju helt makabert och ni undrar säker hur man kan göra en

teater av detta. Det kunde man och den var bra.

Fin, enkel, sorglig men ändå positiv.


Får ni chansen, se den!



Får jag bara önska mig en sak i livet så är det att mina nära och kära får vara

friska!!!

Av sessornasmamma - 30 september 2010 08:06

Efter tre nätter from hell här hemma

så sov äntligen Matilda bra. Vaknade bara nångon enstaka gång.


Jag va så trött så jag vaknade inte ens av att Morgan tog henne till vår säng vid 05 utan vaknade up till detta


  

      


KÄRLEK!!!!!

  


Ovido - Quiz & Flashcards