Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Ouf!

Av sessornasmamma - 25 januari 2011 08:08

Jaa lite så känner jag.

Hade lite feber i söndags kväll och jag kan lova att den blevblev bättre.

Hela dan igår låg jag deckad, hade glömt hur otroligt

vidrigt det är att ha hög feber.

Idag är den liite bättre men absolut inte ok.

Trots detta måste jag iväg idag, först en sväng till frisören

sedan är det dax för mormors begravning.

Vill inte!!!

Känns fortfarande helt overkligt att hon inte finns hos oss längre...

  

 
 
Ingen bild

carina

25 januari 2011 08:15

Skickar massor av kramar till dig å familjen. Säg hej till "mormor" från mig. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sessornasmamma - 30 januari 2011 17:37


     Matilda fick äntligen sin efterlängtade sparkcykel idag! Men hon ångrade sig och tog en rosa isf en blå så fort hon såg den        FÖr att det inte skulle bli så väldigt orättvist så fick Felicia välja en film. Då valde hon en ...

Av sessornasmamma - 29 januari 2011 11:46

Igår kände vi för husman så det blev köttfärslimpa med parmesanpimpat potastismos, ungsrostade grönsaker och brunsås.        Sen var det ju semi i handbollen så för en gångs skull (har nog aldrig hänt tidigare när jag tänker efter) så ock...

Av sessornasmamma - 27 januari 2011 18:00

Min mamma fick ett roligt mail igår av en kollega med en mycket fyndig liten text angående den manliga hjärnan.....   Tänkte bara dela med mig, hehe   Scientists have finally found out what's wrong with the male brain.. On the Left side the...

Av sessornasmamma - 27 januari 2011 15:37

Här kommer bilder på nya frisyren...   FÖRE:      Sjukt trist, slitet och med en jätteutväxt... bläääää   EFTER:      Blond (wihoo) och kort! Skönt med förändring tycker jag.   Vad säger ni? Blev det bra eller??      Vil...

Av sessornasmamma - 27 januari 2011 13:18

Här händer det inte så mycket. Plugg hela fm, nu på "lunchen" har jag suttit och ringt massa samtal till CSN, SBAB, ComHem osv... Skönt att ha fått det gjort!   Nu sticker jag iväg till Tumba för mathandling och apoteksbesök sen lite me...

Ovido - Quiz & Flashcards