Alla inlägg den 23 januari 2011

Av sessornasmamma - 23 januari 2011 15:45

Det blev inte så länge hos mina föräldrar idag.

Jag känner mig inte helt hundra, ont i halsen och

huvudvärk.

Så vi åkte hem istället.


Tjejerna har badat och nu ser dom nån

serie på barnkanalen...

      


Ödlan som sitter på väggen är en schampooflaska som

man trycker på ryggen för att få ut schampoot

(den sitter upp och ner på bilden).

Men tjejerna använder dom som

leksaker istället.

Av sessornasmamma - 23 januari 2011 09:15

Matilda vaknade första ggn vid 04.15 Inte ok,

så jag följde henne tillbaka till sin egen säng och förklarade

sömndrucket att det forfarande är natt och på natten sover man.

Sen höll hon på fram till 05.30 ungefär. Då somnade hon faktiskt om!

Då vaknar Felicia och behöver gå på det berömda huset.

Sagt å gjort och sen lyckades jag få henne att somna om oxå, yes!

Sen vaknar jag av att Matilda kryper upp hos mig å lägger sig fint på Morgans tomma plats och nästan somnar om igen. Men då är Felicia också vaken

igen så då blev det mys i sängen en stund.

Kl 07.45

TACK TACK TACK!!!

  


    


Ha en fantastisk söndag,

själv hoppas jag på besök hos mina föräldrar.

Syrrans kille kom igår å tjejerna vill dit och säga hej!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards