Alla inlägg den 14 januari 2011

Av sessornasmamma - 14 januari 2011 19:42

Kom hem, superglad och satte mig till dukat bord

och färdig mat. Sån lyx och såå gott.

Ett gas vin också. Vilken fredag!


Felicia va lite låg bara dock.

Nu vet vi varför....

Förmodligen magsjuk, för hon har kräkts 2 ggr redan....

Suck, säger jag bara. Dom va ju nyss sjuka jue.

Stackare lilla sessa.

  



Lovade er en bild på blommorna.

Här kommer den:

  


Tack snälla ni M och A!!

Kommer sakna er

Av sessornasmamma - 14 januari 2011 15:10

Gulle!


Mina goa kollegor har köpt lyxfika och blommor

(visar när jag kommer hem) till mig idag

för att det är min sista dag på jobbet.

På måndag är man student igen,

ska bli sååå kul.


Thelins is the shit.

Mums!


  



Av sessornasmamma - 14 januari 2011 12:50

...scouternas årskalender??


Finns det nån vänlig själ som kan svara på vart i Stockholm

man kan köpa denna underbara almanacka

som väcker så många minnen från min barndom??!!


Mina tjejer skulle fullkomligt ÄLSKA den!


  


(Ni vet en sån med klisermärken för varje månad med vackra illustrationer och

ett tjockt "block" i mitten där man får dra av en lapp för vajre dag...)



Av sessornasmamma - 14 januari 2011 11:15

Här har det varit tyst ett tag nu.

Det finns en anledning...


Min älskade, finaste mormor

gick bort strax före nyår.

Bär många underbara minnen av henne med mig för resten av livet

tills vi ses igen.


Du fattas mig!!


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards