Alla inlägg under augusti 2010

Av sessornasmamma - 21 augusti 2010 06:57

När Felicia fyllde år fick hon MASSA väskor, halsband,

hattar, skor osv av bla min mormor och min mamma.

Dom har tjejerna verkligen börjat leka med nu och igår när vi

åkte till Tumba Centrum så mina små modetroll ut så här:

     


Hahahaha

  



Ha en fin lördag!

Här står städning och Stockholm Cruising på schemat för dagen.

Kanske blir det Jensens till middag, vi får se... 

Av sessornasmamma - 20 augusti 2010 22:45

Det va planeringsdag på tjejernas förskola idag

så vi va hemma.


Det blev en tur till Tumba för att köpa nya skor till dom.



Fina va!!


Båda e från DinSko och köper man två par får man 100 kr rabatt

just nu!

Av sessornasmamma - 18 augusti 2010 07:59

Här har vi varit uppe länge.

Matilda somnade jättetidigt igår så 05.20

tyckte hon att vi andra skulle upp upp upp!!


Själv har jag ont i nacken idag. Inge bra att sova i drag

även om det varit svalt å skönt. Men det får man betala priset

för nu kan jag säga....

Får ta med mig två alvedon till jobbet ifall det inte släpper.



Hoppas ni får en fin dag!

 

Bjuder er på en bid från Åland

(Felicias min e ju bara så oslagbar!!! Hahahaha)

Av sessornasmamma - 17 augusti 2010 20:04

Matilda har av nån outgrundlig anledning sovit

superdåligt inatt. Det slutade med att hon fick komma upp till

oss och det slutade i sin tur med att ingen av oss fick nån sömn att tala om.

Så strax efter 19 sa en megatrött liten tildis nattnatt och somnade

innan huvudet landat på kudden.

  


Måste bara få visa er en såå gullig bild på hur vi fann våran säng

när vi gick upp å la oss för några kvllar sen.

Vi tyckte att det lät som om nån av tjejerna va uppe å tassade men det blev

snabbt tyst igen så vi gick inte upp.


Detta var vad som överraskade oss

    

 

Såå söt. Haha

Av sessornasmamma - 17 augusti 2010 14:29

Imorse var jag såå nervös.

  


Var på ett möte på förmiddagen och

det ledde till att känslorna i magen

byttes från nervös till förväntansfull...

  



Må det vara min tur denna gång!

Av sessornasmamma - 16 augusti 2010 10:42

Ikväll får jag besök av finaste Carina!

  

Va sjukt länge sen vi sågt och det ska bli såå skönt

att bara sitta å snacka.

Eller springa efter två tokiga tjejer och snacka samtidigt är

väll egentligen närmare sanningen, haha.


Gårdagen blev en mysig hemmakväll med två mycket trötta tjejer

efter bus hos kusinerna och en Felicia som inte sovit på

hela dan. Dom somnade utan protester efter bad och sagostund.

Man måste ju va ren och fin på första dan på

förskolan efter sommarlovet.

´

Hoppas ni oxå haft en bra helg

med massa kärlek och skratt!



Av sessornasmamma - 15 augusti 2010 12:10

Efter en gårdag med BARA onyttigheter så är det skärpning som

gäller för mig idag.

Va ute och spring på fm. Nästan 6,5 km så

det är ju bra iaf.


Nu regnar det och vi ska se vad Morgans bror med familj

ska hitta på i em.

Är dom hemma åker vi dit med allt fikabröd som är över efter

igår och hänger lite. Barnen älskar att va hos sina kusiner.

Dom har stutsmatta (stavas det så ??), gungor och lekstuga så

det måste ju va rena paradiset för ett barn ;)


Hoppas ni har en bra söndag!


Av sessornasmamma - 14 augusti 2010 13:33

Min mormor fyller år imorn så idag ska vi fira henne.

Hon bad mig baka lite.

Sagt å gjort!


Det blev kanelbullar och underbart goda New York blueberry cheesecake.



Haha, att vi hade diskare i gymnasiet syns fortfarande i min matlagning.

Ny bunke till allt... haha.

Enda skillanden är att hemma är det jag själv som snällt får städa undan efter

mig själv.

           

Ovido - Quiz & Flashcards