Alla inlägg under augusti 2010

Av sessornasmamma - 13 augusti 2010 10:41

Jag jobbar ju som sagt redan men Morgan har varit hemma med barnen hela veckan nu.

Dom har hängt i kristallparken och igår lyckades han glömma vagnen

på trottoaren när dom skulle åka hem.


Guess what!

Den stod kvar. Hel och med allt kvar i.

Så fredag den 13:e släng dig i väggen!!!


Mohahahahaha

  



Detta räddades:

Brio sitty, minikånken, skor, regnkläder.



TACK DU SNÄLA UNDERBARA DU SOM STÄLLDE UPP

DEN EN BIT FRÅN VÄGEN!!

  

Av sessornasmamma - 12 augusti 2010 10:36

När vi va på landet i helgen så va det ju som sagt marknad.

Dag ett hade jag inga pengar med mig

så vi gick dit på söndagen oxå för

att hitta nått till tjejerna mina.


Det blev varsinn vindsnurra med godis i

och varsitt supergulligt Hello Kitty-armband.


    

Av sessornasmamma - 12 augusti 2010 07:50

Så har jag gjort entre på ett lopp

för första gången.


5 km . 28 min och 55 sekunder.

Helt ok, ville under 30 min så jag e nöjd.


Jättejobbigt i början att behöva trängad så och inte

riktigt komma in i nån löprytm, men det är väll lika för alla.


Kul och definitivt inte sista gången för mig!

    

Av sessornasmamma - 9 augusti 2010 17:29

Tillbaka på kontoret å helt ärligt så

vill jag hellre va hemma.

Konstigt va??!!   



Snart få jag iaf bege mig hemmåt och då ska jag

krama mina sessorn tills dom ber om nåd, haha.


Sen när dom somnat blir det en löprunda men filmmys med älskligen.

Morgans pappa hade köpt en ny DVD-spelare till ÅLand men den kraschade första dan så alla filmer vi köpt för att kunna sitta å titta på där

fick snällt följa med hem till Svedal igen oöppnade...


Hoppas ni andra har det roligt som har semetserdagar kvar iaf!!

Av sessornasmamma - 8 augusti 2010 13:17

Är på landet.

Altid skönt att få lite frisk luft och träffa familjen.


Dom har markad här denna helg så vi va där och kikade

igår. Tjejerna fick åka karusell  (typ tekopparna)

och det var uppskattat kan jag lova.


Vi ska dit idag igen tänkte vi.


Tjejerna hjälpte mormor med bärplockning igår oxå   


    

Av sessornasmamma - 6 augusti 2010 13:20

Semester, crachad dator och massa annat min ursäkt.

Ska försöka få över alla semesterbilder i helgen.


Hoppas ni haft e underbar sommar!!!


Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards