Alla inlägg under september 2010

Av sessornasmamma - 9 september 2010 12:22

Grrrrr



Vad gillar ni Matildas strumpor?

Hon säger att det är tigger-strumpor.

Playhouse Disney är nya favvokanalen hemma och

Matilda gillar Tigger.


Men populärast hos dom båda är Musse!

    

Av sessornasmamma - 7 september 2010 15:57

Idag ska Morgan ha lite egentid så jag har tjejerna själv och passar

då på att äta fisk!

  


Idag blir det denna rätt toppad med skalade, underbara, räkor!

  

(Bilden är från ica.se)


HÄR kan ni läsa receptet, berättar imorn vad jag tyckte om det! 


Ha d!

Av sessornasmamma - 6 september 2010 10:52

Min allra första mil!


1.01.51


Måste säga att jag är såå stolt,

målet var att orka springa hela vägen utan att stanna

och gärna, som en extra bonus, landa

på en sluttid mellan 60-62 minuter.

Och som jag lyckades!

Men hela 9 sekunders marginal. hahahah.


  

Medaljen var en kul överraskning som jag

missat att vi skulle få...

  


       


Detta var sjukt roligt!

Längtar redan till Hässelbyloppet i oktober.


  

Av sessornasmamma - 6 september 2010 07:59

Hej.


Typ hundra år sen jag skrev sist. Vi har gjort massor sen dess.

Lekt hos kusinerna, Iza fyllde 9 år!

      


Grillat och haft familjemys, spelat kort mm...

      


Min mamma och pappa kom med en tidig 2årspresent till Matilda.

Hon fick en ny vagn! Woho!! Nu kan vi gå på promenader

utan att behöva klämma ner dom båda två i samma...

  

  


Dom fick nya fina jackor oxå. Men dom har jag ingen bild på ännu.


Sen var det ju toppenväder i lördags så vi passade på att leka med alla grannarna på gården. En halv dagisavdelning röjde haket!

       


Sen vart jag så inspirerad av min systers blogginlägg om

amerikanska pannkakor att jag bara va tvungen att testa

dom till lunch. Smarrigt värre!

  





Sen sprang jag ju Tjejmilen igår men det kommer ett eget inlägg om det

senare för nu måste vi skynda oss om vi ska hinna till förskolan i tid.

Bara Matilda idag, Felicia e hos tandläkaren för första gången idag med pappa.



Ha en toppenstart på denna vecka!


KRAAAAAM

Ovido - Quiz & Flashcards