Alla inlägg den 5 maj 2010

Av sessornasmamma - 5 maj 2010 22:22

Här kommer några bilder från vårt vardagsrum.

Vi testade vår braskamin ikväll och den r helt grym,

snacka om mysfaktor.


  

Idag kom gardinerna upp oxå,

är riktigt nöjd   .


Nu saknas det bara en arbetshörna och lite piff på väggarna.

Men vi vet inte exakt hur vi vill ha det än

så vi avvaktar lite innan i börjar spika massa fula hål överallt.



Nu ska jag krypa ner bledvid min älskling och sova sött.

Nattinatt  


Av sessornasmamma - 5 maj 2010 15:42

När världens bästa Carina tackade jag till att bli Felicias gudmor

(ja dom har en trots att dom inte är döpta...)

så fick hon ett halsband av Felicia.

Eller snarare ett hänge som är superfint.


Nu har jag länge och väl gått och suktat efter ett halsband

till mig själv från samma ställe.

Webbshopen heter amandeegilson

och så här fint är smycket jag vill ha

fast med mina tjejerna namn på såklart.

Fina va!


Fotnot: Carina är självklart även gudmor till Matilda

men Matilda har inte haft råd att köpa henne någon present än...   

 

(bild från amandaegilson.com)

Av sessornasmamma - 5 maj 2010 15:13

Jag har alltid varit ett fan av Leila Lindholm

som tycker att allt hon ta i blir till guld.

Ätbart guld...   


Spana in förra veckans avsnitt

av Lila bakar.

Man blir ju helt salig!


Massa tips till mitt eget fördelsedagsfika i nästa vecka minsann.


Mums!

Ovido - Quiz & Flashcards