Alla inlägg den 21 maj 2010

Av sessornasmamma - 21 maj 2010 22:19

Sen i onsdags har jag jobbat sent vilket inneburit att Morgan fått

hämta barnen, fixat maten, duktat av m mm.

Ja ni vet allt som ska göras, hellst sammtidigt, på kvällen.

Och jag tror han verkligen behövde få komma ifrån lite nu ikväll.

Han e å kollar Birka (bilracetävling) med några polare.


På ett sätt känns det rtät skönt att jobba sent ibland för jag

tror inte riktigt man förstår hur det är på kvällarna med all stress och

allt som ska hinnas fixas med och samtidigt ta hand om två

trötta, hungriga barn.

Nyttigt helt enkelt för han att få göra det själv ibland

så han inte tror att det är en lek at va hemma med barn.


Å neej jag tror inte d e en lek at jobba mycke heller som han gör ofta.

Vi får helt enkelt dra vårt strå till stacken så ott vi kan.

Precis som i alla andra familjer antar jag.


Tack å gonatt!



(Haha, läste texten ovan och det låter ju som jadruckit eller nått men jag

försäkrar att inte e mer än Coca-cola Light i mitt glas).

Av sessornasmamma - 21 maj 2010 14:19

Jahapp!

Så har klanten Anna vaknat till liv... igen.


Lyckades med att tappa mitt SL-kort på bussen igår och dom hade

(såklart) inte fått in det hos hittegodsavdelningen.


MEN, och här kommer det braiga in, när man har köpt ett SL-acsess

kort kan man förlustanmäla det på hemsidan

och få ett nytt kort med samma laddning som det man tappade

hem i brevlådan.



Tackar för det SL!!

  

 

 

(bild från sl.se)

Av sessornasmamma - 21 maj 2010 12:18

Hade en rabatt på Lindex som jag nyttjade idag.

Bla fick dessa, supersköna, jeggins följa med mig hem.


Äntligen har jag hittat ett par som är både snygga och sköna.

Hoppas verkligen dom inte töjer sig för mycke nu...


Me very happy!

Detta blir en grym helg, det känner jag på mig!

   



(bild från lindex.se)

Av sessornasmamma - 21 maj 2010 12:16

Jag e så stolt idag!


Kanske kan berätta mer senare, vi får se.


Kryptisk jag vet, men sån e jag ibland.

hihihi

Av sessornasmamma - 21 maj 2010 08:36

Nu äntligen kommer bilden jag lovade för typ en vecka sen...


 

Bokhylla - Ikea

Fotölj - Ikea

Prinsesshimmel - Ellos

Fleecefilt - Coop


Felicia e jättenöjd och vill sitta där varje kväll och läsa

sin gonattsaga.

En mycket mysig ny tradition tycker jag!


Sen så tänkte jag visa nu duktig jag e...

Måste ju få skryta lite när dt för en gångs skull går vägen.

Fick 2 tomatsticklingar av mamma till tjejerna

när jag fyllde år.

Nu börjar dom äntligen ta sig och jag tror dom är

glada över att få bo på vår altan.

  

  


Nu ska jag göra mig iordning och strax gå till bussen.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards