Alla inlägg den 12 maj 2010

Av sessornasmamma - 12 maj 2010 13:17

Igår fyllde jag år och fick massa fina saker!


En barnsits till min cykel, massa blommor och annat (raberber bla)

till vår trädgård, kläder, presentkort och så

världens snyggaste skinconverse   


Tror jag visat dom på bild här i bloggen tidigare.

Dessvärre va dom för små så idag på lunchen åkte jag

för att byta dom. Men modellen är inte alls för min

typ av fot, läs breeeed fotade. haha

Så jag bytte till ett bar original vita i tyg men "höga" sulan.

Plusset med denna ekvation blev att jag hade ännu mer att shoppa kläder för.


Så det blev en jacka, ett par asasnygga leggins och en lavenelfärgad

storskjorta. Allt från Gina Tricot.

Skulle jag få jobb i den butiken skulle jag nog bosätta mig där...


Tack alla som förgyllde min dag och

för att grattis,


Ni e underbara!


Ovido - Quiz & Flashcards