Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av sessornasmamma - 6 oktober 2010 18:30


TÅRTA


    

Av sessornasmamma - 6 oktober 2010 15:52

Skurade å allt sånt medans Matilda sov

och hann precis, å då menar jag verkligen precis, öppna kartongen

med hennes ikeakök i. Tänkte jag skulle få ihop det innan hon vaknade.

Men icke, fick istället hjälp (skjälp... fniss) av min lilla sessa.

  


Nu e det iaf klart och hon premiärleker och lagar mat

till "kompis" medans jag tar itu med tvätten

    



Strax sticker vi och hämtar Felicia på förskolan.

Inte för att hon uppskattar att bli häntad tidigt men

dom behöver badas å så innan alla kommer på

födelsedagsfika.

  

Av sessornasmamma - 6 oktober 2010 13:38

...föddes världens bästaste lilla Matilda!!

  

Så liten och perfekt!

  



Tänkte bjuda på lite bilder från dessa två år.

                                                                                                 


En liten fis som helt plötsligt blev stor.

Nu sover hon och tycker jag e dum för att hon inte fick nappen.

Vi förklarade det imorse nämligen.

att nu e du en stor tjej och då får man ge sina nappar till dom små barnen.

INTE uppskattat, men det e dax nu!


ÄLSKAR DIG MIN FINA, UNDERBARA UNGE!!!

Ovido - Quiz & Flashcards