Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av sessornasmamma - 14 oktober 2010 20:54

Har haft en mysig kväll med tjejerna.


Dom har varit supergoa och jag försökte tända en brasa.

Det slutade med massa rök inne och jag hajjade inte alls vad som

blev fel.

Aja, så mycke rök va det kanske inte men det luktar ju så jävligt....



Nu sitter jag här i soffan med en varm kopp te och bara myser.

Det är tyst och lugnt och

jag ska strax hoppa in i en lååång dusch och sen

SOVA.



Så natti natt fast klockan inte ens e 21

Av sessornasmamma - 14 oktober 2010 13:47

Livet rullar på i en rasande fart!


I tisdags fick jag besök av finaste Carina och igår dierkt efter maten

åkte vi för att fira min pappa som fyllde år.

Grattis pappa i efterskott!!

  


Tiden har inte funnits för blogg.


Få se om det hinns med ikväll

för jag e själv med mina prinsessor och vi

har massor att göra.

Äta, leka, mysa, läsa, bada...

Ja vi vet... livet!


Tjing!

  

Ovido - Quiz & Flashcards