Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av sessornasmamma - 10 oktober 2010 16:26

WOHO



  


Vet att det kanske inte e så klädsamt med skryt men ibland

e det fasiken befogat!

Jag har precis sprungit en mil på


00.58.03



Är så sjukt nöjd!!!


   

  

Av sessornasmamma - 10 oktober 2010 10:23

Jahapp, så var dagen kommer till slut.

Ska roa mig mer att springa Hässelbyloppet idag.

Jag känner mig inte alls lika stark som före Tjejmilen

så vi får väll se hur det går.

Runt ska jag iaf, sen hur fort det blir vete gudarna ;)


Fast å andra sidan VET jag ju att jag orkar nu,

det visste jag ju inte förra gången.

Kanske att man vågar/orkar ta i lite mer denna gång...



Kalaset igår blev jättelyckat!!!

(men jag glömde helt bort att ta kort...)

7 barn och knappt något tjafs alls.

Såå kul när alla håller sams och leker tillsammans.

  


Ha en fin söndag kära vänner

Ovido - Quiz & Flashcards