Alla inlägg den 2 november 2010

FK

Av sessornasmamma - 2 november 2010 15:00

Ja för er som inte är föräldrar kanske den

förkortningen inte säger så mycke...

Men för oss som är hemma med sjuka barn (VAB:ar),

tar ut föräldrapenninghit och dit osv

så är det den berömda Försäkringskassan

jag talar om.


Ville faktiskt ge dom ros idag!

  


Ringde för att höra vart min utbetalning tagit vägen

och fick en smärre chock när jag fick höra att

jag var nr 162 (!!!!!) i kön.

Tack gode gud så har dom infört nått så bra som telefonkö.

Dom ringde upp inom max 10 minuter.

Tackar vi för, beskedet oxå.

  

Av sessornasmamma - 2 november 2010 13:39

Jobbar på att äta mer fisk hemma.

Jag gillar det, och barnen med. Oftast blir det när Morgan

jobbar eftersom han inte äter det men igår

slog jag till ändå.


Såå sjukt gott!!

Fredagsgott, blev min förklaring till mina föräldrar

och syrra med familj som kom och fikade senare på kvällen!


Så jag tänkte ge er receptet oxå.

Here you are   


http://www.ica.se/recept?recipeid=559785


(bild från ica.se)

Ovido - Quiz & Flashcards