Alla inlägg den 15 november 2010

Av sessornasmamma - 15 november 2010 11:16

En sak har jag lärt mig när barnen är sjuka.

   

Ge dom vad du vet att dom tycker om,

så äter dom iallafall någonting.


Dagens lunch här hemma består därför av:

  


Varm choklad med grädde!

(Tror jag tar en macka till min oxå...)

Av sessornasmamma - 15 november 2010 09:15

I spöregnet.

Vi skippade vagnen (har inget regnskydd)

och så brukar tjejerna ändå vilja gå själva och plaska

i vattenpölarna när det regnar som det gör idag.


       


Felicia har ju som sagt varit sjuk i helgen och få därför vara hemma idag.

Kan säga att hon INTE va glad över att behöva

gå hem igen...


Imorn kväll ska jag på marknadsundersökningsdiskussion,

det ser jag fram emot.

Faktiskt alltid roligt, testa om ni får chansen nån gång!

Ovido - Quiz & Flashcards