Alla inlägg den 16 november 2010

Av sessornasmamma - 16 november 2010 17:00

Hur pimpar ni er pytt-i-panna?


Själv tycker jag den e helt värdelös utan

lite extra gottis i.


Min favvo e detta:

  

(massa timjan och finhackad vitlök)


Gärna pytte (haha) små tärningar med fetaost oxå, men

igår fanns det tyvärr inte sån hemma hos oss.


Behöver jag tillägga att detta är ett MÅSTE enligt barnen?

  

Av sessornasmamma - 16 november 2010 15:13

Matilda fick oxå va hemma med oss idag.


Dom har precis badat och nu sitter dom som fastnaglade framför

Saltkråkan.

Tur att barnprogrammen va så bra när vi va små,

känns som de flesta av dagens program är så galna.

Bara massa skrik, spring och stress.

Nä, tacka vet jag Astid Lindgren!


Hos oss just nu:

     

Av sessornasmamma - 16 november 2010 15:03

Det vart Huddinge sjukhus med Felicia igår.

Efter att vi hämtat Matilda på förskolan

så fick hon feberfrossa och ljuslila läppar. Blev lite orolig

och ringde vårdguiden som så åt mig att åka in.

Tack å lov så var det inget fel på hennes cirkulation

men dom misstänkte infektion på urinvägarna.

Att det kanske tom gått upp mot njurarna men massa

tester senare och ett besked imorse så visade det sig att så inte va fallet!

Pju!



Såhär pigg va Felicia igår,

hon vägrade bli ompysslad och somnade tillslut av

utmattning... på golvet!

  

Mammas sjukskrutt!

  

Ovido - Quiz & Flashcards