Alla inlägg den 1 juli 2010

Av sessornasmamma - 1 juli 2010 16:19

Har precis beställt inbjudningar till tre lopp i höst.



I FORM loppet (5 km)

Tjejmilen

och

Hässelbyloppet (10 km)


NU JÄVLAR!!!

  



Vilka e med mig??

Av sessornasmamma - 1 juli 2010 13:19

Har precis klickat hem dessa små förnödenheter

till min älskade Iphone!


Hittade en jättebra sida på nätet som heter

Tigerteknik.se


        


Me very happy!



(nu ska bara det jäkla skavsåret läka oxå så kan jag ge mig ut och springa igen. Tror, nu när jag tänker på det,

att jag ska köra en runda redan ikväll trots att jag skosrav och inte hunnit få väskan ovan än...)

         

Av sessornasmamma - 1 juli 2010 12:59

Igår va ju jag som sagt ute med tjejerna.


Dom lyckades få ett bord på uteserveringen på Bar 54 på söder.

Supergod och mycket prisvärd mat och fantastikst gott rosé till det.


Jag åt ungsbakad röding med smörslungade primörer och färskpotatis och det kostade bara 179 kr.

  


Tack älskade vänner för en toppenkväll!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards