Alla inlägg den 9 juli 2010

Av sessornasmamma - 9 juli 2010 16:03

Så många jobb har jag sökt idag.

  




Hoppas det nappar snart...

Av sessornasmamma - 9 juli 2010 07:56

Tog mig i kragen imorse och kom iävg på en joggingtur.

Över 5 km. Kan inte minnas när

jag sprungit så "långt" sist. Måste ha varit typ nån gång

under min baskettid i grundskolan   



Nu ska vi bege oss mot förskolan och sen

ska jag till jobbet.

Vi får se hur det går där idag,

kanske kommer jag hem arbetslös.

Men å andra sidan kanske detta är min biljett därifrån...


Imorn blir det hur som landet för hela slanten och jag längtar verkligen.

Mammagrisen behöver en STOOR kram av älskade lilla mamsen!

  


   


Morgondans i köket,

det är syskonkärlek det!


      Puss på er!        

Ovido - Quiz & Flashcards