Alla inlägg den 2 juli 2010

Av sessornasmamma - 2 juli 2010 11:30

Ursäkta uttrycket men jag blir så less!!


Beställde ju grejjer över nätet igår och betalade med kortet.

Nu får jag mail att sportarmbandet för telefonen tyvärr

va slut i laget men att dom skickar den så fort dom får in den igen.

Får dom ens göra så? Hävda att dom har en vara i laget, ta betalt för den för

att sen komma på att den visst va slut.

Skitirri!!


Svarade att jag vill ha den SENAST på tisdag nästa vecka

annars vill jag cancellera hela orden.

Dom andra sakerna vill jag för visso oxå ha men dom är inte nödväninga

och då kan jag lika gärna köpa dom i butik utan frakt!


DÅLIGT av tigerteknik.se

  



Sen är det lite annat depp oxå.

Va på intervju för ett jobb igår men fick det inte

denna gången heller.

Men denna gången var det uppenbart att jag föll bort pga att jag

har småbarn hemma.

Chefen frågade tom hur jag tänkte lösa VAB-frågan. Får han ens göra det??


Hoppas på ett bättre slut på denna fredag än starten...

Ovido - Quiz & Flashcards