Alla inlägg under maj 2010

Av sessornasmamma - 21 maj 2010 08:36

Nu äntligen kommer bilden jag lovade för typ en vecka sen...


 

Bokhylla - Ikea

Fotölj - Ikea

Prinsesshimmel - Ellos

Fleecefilt - Coop


Felicia e jättenöjd och vill sitta där varje kväll och läsa

sin gonattsaga.

En mycket mysig ny tradition tycker jag!


Sen så tänkte jag visa nu duktig jag e...

Måste ju få skryta lite när dt för en gångs skull går vägen.

Fick 2 tomatsticklingar av mamma till tjejerna

när jag fyllde år.

Nu börjar dom äntligen ta sig och jag tror dom är

glada över att få bo på vår altan.

  

  


Nu ska jag göra mig iordning och strax gå till bussen.

Puss!

Av sessornasmamma - 20 maj 2010 17:55


När det är sån här värme drömmer jag om semester.

Denna bilden är tagen på Åland sommaren 2009.


Den är bara såå skön denna bilden,

snacka om signum för Matilda.

Alla som känner henne vet att denna grimars är så hon!


  

Av sessornasmamma - 20 maj 2010 17:53

Grattis mamma och pappa

Er dag!


Jag älskar er!

  


Av sessornasmamma - 20 maj 2010 08:41

Hej alla!


Sorry att jag e så dålig på att uppdatera men när vädret r så här

underbart vill man ju bara vara ute och njuta!

Sen så jobbat jag sent en vecka nu å då finns det inte så mycke

tid över till bloggen. Det är ju en del annat som

"måste" göras.

Tvätta, vika, laga mat, städa, plocka, vattna mm mm

Ni fattar säkert.



Nu sitter jag å njuter av min frukost och ska strax gå till

bussen.

Har (igen, jag vet..) börjat med vitklubb igen för nu SKA jag ner

i vikt. Denna gången tog jag ett mindre viktmål så det inte änns helt

överjävla jobbigt. Tror på den taktiken.



Ha en toppendag och glöm inte solkrämen ;)

 


Av sessornasmamma - 17 maj 2010 11:30

Så har man företagskassan denna vecka vilket innebär mycket dötid.

Så det blir till att söka jobb i drivor nu.

Håll tummarna!


  


Av sessornasmamma - 14 maj 2010 19:57

Fredag hemma hos oss betyder popcorn och Amigo.

Idag tyckte Felicia att det va passande att köra upp ett popcorn i näsan...

man skulle nästan kunna tro att hon sett på Madicken   

Hahaha


Dom har lekt här hela kvällen och mina väskor e tydligen

väldigt roliga

  




Tänte oxå passa på att visa detaljerna på mina nya leggins.

  

Just love them!



Å så en liten bild på vår trädgård.

Har planterat blommor, satt rabarbern jag fick i present och toppdressat gräsmattan då den va vääldigt gul å trist.


Nu ska jag kolla TV, ensam, då Morgan är och

hjälper en vän medhans bil.


puss! 

Av sessornasmamma - 13 maj 2010 20:21

Idag har inte varit nån kul dag.


Den har präglats av bråk, skrik och tjafs...

    


Man blir så ledsen, hatar dessa dagar när man

känner sig så otillräcklig som mamma.



Usch, nä nu går jag å lägger mig så imorn kommer snabbt.


Har ni haft en bättre dag? Hoppas det!

Kraam

Av sessornasmamma - 13 maj 2010 12:03

Tänkte visa lite bilder från dom senaste dagarna...


Jag fyllde ju om sagt år tidigare i veckan och kände inte alls för tårta

så jag gjorde kakor och cupcakes.

Svingoda!

       


Sen så har jag fotat skorna och kläderna.

Mycket nöjd!

Har ett presenkort kvar att spendara oxå   

på Ikea. Alltid lika trevligt.

   


Legginsen har jättefina detaljer,

kan verkligen rekomendera dom!


Jacka - 299 kr

Leggins - 199 kr

Skjorta - 199 kr

allt från Gina Tricot

Ovido - Quiz & Flashcards