Alla inlägg den 1 mars 2010

Av sessornasmamma - 1 mars 2010 15:25

Tankarna går mot vår och drömma kan man ju alltid.

Tittar man ut genom fönstret just nu känns det rätt långt bort men

förr eller senare kommer den och då vill jag ha detta på mig!


   

Jenasjacka - Lindex 399 kr

Armband - Baglady 299kr/199 kr

Klänning - Lindex 249 kr

Skor . Nelly.com 249 kr


(bilder från lindex.se, blingit.se samt nelly.com)

Av sessornasmamma - 1 mars 2010 12:08

Ja vad fanns det i paketen jag å tjejerna gav till Morgan?


Ett par nya svarta mysbyxor (han e en hejjare på att nöta ut sådana)

och så senaste Wallander och en skiva.

    


Baseballs heter gruppen (spelar in ny musik med 50-talssound, jättebra!)


Filmen har vi inte sett än, blir nog ikväll kanske.


Av sessornasmamma - 1 mars 2010 08:54

God morgon alla fina!!

 

Idag skippade vi overallerna och körde på fodrade regnkläder istället,

till tjejernas stora glädje.

Ombyte förnöjer ;)

  

 

Börjar starkt misstänka att Felicia ärvt mitt intresse för kläder.

Hon skulle nämligen hjälpa mig att välja

Matildas kläder imorse.

Sötis

 

Å bara så ni vet så heter det INTE gummistövlar, enligt Matilda,

utan ummioooor.

Hahahaha

 

 

Sen en sak till alla goa,

vad sägs om en utmaning!

 

Vilka hakar på på ett snacks och godisfritt mars ?

 

Jag e på, måste skärpa mig nu men behöver nog nån

eller några att dela detta med...

Ovido - Quiz & Flashcards