Alla inlägg den 17 mars 2010

Av sessornasmamma - 17 mars 2010 20:24

Nu kom älsklingen hem från affären.

Nu ska här fikas!

Men bara med kaffe såklart   



Ha en fin kväll,

nu ska jag ladda för en heldag på jobbet imorn.

Blääää

Av sessornasmamma - 17 mars 2010 10:55

Hej alla fina!


Idag va jag på gymmet för andra ggn denna vecka.


Skönt att komma igång igen men det tog emot att gå dit.

Tur att man vet att det e värt det efteråt...


Det vart styrka på fria vikter idag

och det gick riktigt bra!

Trodde jag skulle få minska vikterna men över en månads

bortavaro verkar inte gjort så stor inverkan.

  


Mitt träningspass ser ut så här för er som är intresserade:


Benböj 4*6

Utfall 4*6

2 Axelövningar 3*8

Framsida biceps 4*10

Baksida biceps 4*10

Rygg 4*15

2 olika situps 4*15


Snacks- och sötsaks update:

Det går fortsatt bra. Men det känns fortfarande

lite trist måste jag medge.

Men jag tror verkligen att detta är bra för mig och jag är helt övertygad om

att jag kommer kunna hålla mig till MAX fre och lördag

i fortsättningen.


Kan oxå meddela att viktminskningen går sådär efter så långt uppehåll i räningen men jag ger inte upp!

Kämpar på, kanske är jag där till sommaren. Vem vet?!


Ovido - Quiz & Flashcards