Alla inlägg den 21 mars 2010

Av sessornasmamma - 21 mars 2010 19:47

Denna söndag har varit mysig,

trots dåligt väder.


Massa kärlek och goa barn.


Fika hos Morgans bror med familj för att kika på nya

familjemedlemmen.

En underbar liten Bella ca 12 veckor gammal

hundvalp.


Sååå söt!


Det är när man ser sånt här som man förstår varför man skaffat barn!

   

     

Matilda tyckte det va jätekul att nafsa pappa i örat, hahaha!!!


Denna helg har gått på tok för fort och jag hoppas nästa vecka

springer iväg för jag kommer jbba heltid

och sakna mina små änglar massor!! 

Av sessornasmamma - 21 mars 2010 19:39

I lördags va jag med barnen och min mamma

på Skansen och tittade på alla

djuren. Lite synd att inte Lilla-skansen

öppnat än men det gjorde inte så mycke.

              

Vi hade toppenväder och vår medhavda picnic avnjöts på en trapp

med solskenet som sällskap.

        

  

Efter fikat somnade Matilda som en stock i vagnen och

Felicia fick rida på häst för första ggn.

   


Sen blev det mer djur. Vi så bla. älg, varg, berguv och visent.

         

  

Sen begav vioss hemåt. Vi tog båten från djurgården

och tjejerna va såå facinerade av all andra båtar man kunde se,

speciellt Matilda

 



På kvällen fick vi good mat hos mina föräldrar och jag kan lova att tjejrna somnade på typ e sekund när vi väl kom hem framåt kvällskvisten.


Tack snälla mamma för en underbar dag!

  

Ovido - Quiz & Flashcards