Alla inlägg den 14 mars 2010

Av sessornasmamma - 14 mars 2010 18:16

Kalaset igår va superlyckat!

Alla barnen stortrivdes och lekte och busade

sig alldeles trötta.


Kvällen bjöd på tvättstuga

(hann med hela 8!! tvättar)

och såklart melodifestivalen.


Helt klart rätt låt som vann!!

Den blir bara bättre å bättre för varje gång man hör

den tycker jag.


Idag på em åkte vi för att ta en prommis

i omådet vi flyttar till i april

men vi hann bara till tjejerna nya dagis

innan vi mötte Morgans chef med familj

som oxå va ute och njöt av solens strålar.


Så det blev en fika i deras hus

med kaffe, saft och kanebullar. Givetvis höll

jag mig borta från sistnämnda  


Imorn ska jag till gymmet.

Nu har jag varit frisk länge så nu törs jag ta i igen.

Men ujuj va tungt det kommer va.

Minns inte ens när jag va där sist och det är ju inget gott tecken...



Ha en undermysig söndagskväll nu!!!


Puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards