Alla inlägg den 3 mars 2010

Av sessornasmamma - 3 mars 2010 08:12

Igår blev det gulaschsoppa till middag.

Vi äter Felix färdiga och den e helt gudomlig!

En klick gräddfil och så nygräddad bröd till bara

så e lyckan gjord!


Sen blev det tvättstugan för mig å tjejerna.

Felicia ville hjälpa mig att plocka in i maskinerna men bara hennes

egna kläder. Haha, vad säger man om det...

Dom röjde runt och "städade" med

alla attiraljer som finns där och det va omöjligt att

få dom därifrån.

Så jag tog fram esset ur rockärmen och föreslod

att vi skulle ringa moster Cissi på Skype.

Det gick hem!!


Älskar Skype,

såå smart idé och det är såå mycke roligare att se den man pratar med.


Sen blev det lite tv medans jag väntade på att tvätten skulletorka

och igår (som alla andra gånger) lyckades

Bygglovs-gänget riktigt bra!

Tänk om man en gång i sitt liv fick en sån chans.

Att få hem proffs som bara ixar allt,

hur grymt vore inte det??!!



Snacks- och sötsaksupdate:

Gick riktigt bra igår. Mycket på jobbet så där glömde jag bort

suget helt.

Väl hemma blev det rätt sen middag för oss

så jag va verkligen inte ens hungrig.

Skönt att det gått bra hittills.

Ovido - Quiz & Flashcards