Alla inlägg den 19 mars 2010

Av sessornasmamma - 19 mars 2010 10:06

Hej alla fina och välkommen fredag!


Ikväll blir det myyys med la familia och imorn bär det av till Skansen med mami

och tjejerna.

Ska bli kul, dom tycker ju så mycket om djur och så har dom det

som tema på förskolan så dom kan massa saker

som vi inte lärt dom.

Roligt när dom kan överraska en med kunskapen man inte

hade en aning om att dom har   



Idag på morgonen skulle jag ha tränat men min träningsvärk

är inte från denna värld så jag skippade faktiskt det men gjorde

någonting annat som är minst lika viktigt!

Jag åkte till Kungstappen och anmälde mig som

blodgivare.

Idag tog dom bara prover och om ca 3 veckor får jag komma och lämna blod

"på riktigt" så att säga.

Som tack fick jag en kupong på en

valfri juice/smoothie från Brämhults.

Jag köpte en sån här, supergod!



 

Gör en insats ni oxå,

bli blodgivare!!

Ett fint sätt att starta helgen på oxå!


Ovido - Quiz & Flashcards