Alla inlägg den 4 juni 2010

Av sessornasmamma - 4 juni 2010 22:15

  


I torsdags kväll va mina fräldrar här och fikade.

Mamma bad mig göra en inbakade fäta på henne

och detta blev resultatet.


Kanska fin va...,

iaf för att va första gången!

    

Av sessornasmamma - 4 juni 2010 13:17

Det är endast en ordinarie förskolelärare på plats hos barnen idag

för alla andra e sjuka eller vabbar och dom har inte fått tag på vikarier

så dom är på en annan förskola tom.

Detta känns inte helt bra så jag går tidigare idag för att

hämta dom innan deras edan "egna" fröken går hem.


Hoppas på lite finbesök från några vänner ikväll,

vore sjukt kul om dom stannade och bara hängde lite.



Av sessornasmamma - 4 juni 2010 13:11

  

Idag blev jag ägare till en alldelse egen

fina, vacker och underbar Iphone.


Jag skulle ju bara gå in och kolla på vilken telefon jag ville ha

och så kom jag ut med en Ihpone.

Me very happy!


Dom hade en drive så den va inte särskilt dyr heller


Tog en vit för om jag känner Morgan rätt så kommer

han oxå vilja köpa en och då vill han nog ha en svart.


  

Ovido - Quiz & Flashcards