Alla inlägg den 5 juni 2010

Av sessornasmamma - 5 juni 2010 21:00

  


MÅSTE BARA FÅ SÄGA ATT JAG E SÅ

 

SJUKT STOLT ÖVER MIN PAPPA!!

 

HAN SPRANG STOCKHOLM MATATHON IDAG.

04.26.11

 

 

 

DU E GRYM!!!

 

PUSS


  

Av sessornasmamma - 5 juni 2010 20:41

Matilda gick som sagt upp tidigt imorse och

därför har dagen varit låång.


Vi hängde i Aspuddsparken men Felicias bästis Mickael och

hans mamma Carro.

    

 Å så kom min bror och hans fru med

lilla undervärket oxå.

  

Plus massa vänner till dom som jag inte sett på evigheter.

Superkul!


Men jag har frysit hela dan.

Trodde i min enfald att det skulle bli vamrt så

vaken långbyxor eller tjocktröja fick hänga med vilket

jag ångrade.

Försökte få barnen att sova på filten i ett

egentillverkat "tält",

men icke. Bara massa bus å fniss.

Men det e ju mysigt det med...

    



Av sessornasmamma - 5 juni 2010 07:19

  


Hitr ska vi idag jag å barnen.


Ska träffa lite vänner och deras barn samt att min bror med nya lilla

tillskottet Alex kommer förbi.


Kommer bli toppen!



Ha en underbar dag och hoppas ni fick sova längre

än mig imorse...

  •   
Av sessornasmamma - 5 juni 2010 07:10

SKOR

(och glass såklart)!


Hämtade ut tjejernas nya skor igår. Dom passade perfekt!

            


Sen, precis när vi ätit färdigt vår underbart goda fredagsmiddag

ute på altanen hörde vi glassbilen.

Morgan och Felicia sprang iväg och nu e frysen ful med glass.

Räckte säkert halva sommaren, haha.


Gott med "efterrätt".

   


     

    

Ovido - Quiz & Flashcards