Alla inlägg den 7 juni 2010

Av sessornasmamma - 7 juni 2010 20:24

Vi började eftermiddagen med fika hos Morgans pappa

och tjejerna samt deras kusiner fick för sig att bada

i deras damm. Men dom glömde kläderna på.

Så medans dom fick torka satt dom och softade framför tv:n.

  

      


Sen fick jag några toppenbilder på Felicia när hon klättrade i

körsbärsträdet

  

   

      



Sen begav vi oss till middag hos mina föräldrar.

Mysig grillning och så va min mormor där oxå.

Kul, för det va länge sen vi sågs känns det som.

Såå fin i håret va hon oxå, jag vill oxå va sommarfräsch...

Å så va brorsan med familj med såklart.

      

  

Av sessornasmamma - 7 juni 2010 10:50

Ännu en kortdag. Måste dra från jobbet vid 14 idag med.

Ska på 3-årskontroll med Felicia.

Jösses vad tiden går fort. Känns INTE som det var 3 år sen

som man gick runt å va smällfet   .



Tog mod till mig och ringde angående det första jobbet

och det visade sig att hon varit sjuk.

Titta va flyt man kan ha va. Så hon trodde på svar

under morgondagen. Skönt att jag ringdeför nu vet hon ju

att jag verkligen vill ha jobbet!


Nu ska det jobbas lite och på lunchen ska jag in till

Teliabutiken här bredvid och skälla lite.

Min internetuppkoppling på Iphonen har inte funkat på

hela helgen.

Irri!

  



Senare ikväll lovar jag att lägga upp bilder från vår underbara söndag!

Vi va på fika hos Morgans pappa och sedan middag

hos mina föräldrar.

Massa mysiga kort väntas

  

Ovido - Quiz & Flashcards