Alla inlägg den 11 juni 2010

Av sessornasmamma - 11 juni 2010 19:49

Åh va fin min älskling e!

Han kan hem med superfina rosor till mig

  


Tror han märkte att jag behövde lite glädje efter beskedet igår...

Skrev inget här för jag inte orkade.

Fick nämligern svar från jobbet (det jag verkligen ville ha)

och det va inte positivt.

Jag föll på erfarenhet och kunskap än en gång.

Såå less just nu. Känner för att skita i allt just nu.

Men jag vet ju å andra sidan att det Morgan sa igår e sant.

- "Att ens få komma på intervju idag e ju en bedrift!".

Men det känns ändå rätt hopplöst om ni förstår vad jag menar...

Antigen e man för ung och oerfaren eller för gammal och överkvalificerad...


  


Av sessornasmamma - 11 juni 2010 08:52

Och till råga på allt så har jag glömt

att få med tjejernas regnkläder hem från förskolan.

Blir till att va inne hela dan.


Så här blir det städa, tvätta, skura mm


Kul va...

Ovido - Quiz & Flashcards