Alla inlägg den 21 juni 2010

Av sessornasmamma - 21 juni 2010 15:59

På onsdag ska jag på "Anna-tid".

Jag å Världens bästa Carina ska gå å se SATC2

  


Guu vad jag längtar!



Nu ska jag hem och laga middag som Felicia bestämt

Köttbullar och makaroner, haha.

Av sessornasmamma - 21 juni 2010 11:42

Pju!


Vilken fart det varit i helgen.

Fullt ös från morgon till kväll.

Igår va jag helt slut som människa.


Lördagen va stressig med massor att hinna med att göra.

Städa huset, handla, köpa badkar, och sen middag hos mina föräldrar för att fira att min syrra e hemma. Och självklart hennes fördelsedag

firades oxå, fast i efterskott då...


Å så igår hade vi kalas för Felica.

Jättetrevligt men guuu så trött jag va efteråt.

Stått upp hela dan, städat (igen), bakat, vikt typ ett ton tvätt

och massa fix och trix innan alla kom.

Tack Carro för all hjälp. Ihopslaget barnkalas va verkligen toppen.

skönt med delat anvar  .


Vill passa på att tacka alla som kom och gjorde

deras kalas så roligt!

Av sessornasmamma - 21 juni 2010 11:18

                

   

            


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA FELICIA PÅ

 

DIN 3-ÅRSDAG!!

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards