Alla inlägg den 10 juni 2010

Av sessornasmamma - 10 juni 2010 10:35

Felicia fyller ju som bekant 3 år snart och

det enda hon tjatat om i över 2 månader nu är att hon vill ha en riktig

cykel. Självklart ska hon d!


Vad tror ni om den här??


Fin va?! 699 kr på Biltema


Jag tyckte det iaf... rosa och allt, precis så som hon vill ha det.



Måste bara få utagera mig oxå...

E så jä-la irritered på tjejernas nya förskola.

Idag när jag lämnade så hade d 2 enda ordinarie i personalen

(2 e sjuka så dom har tagit in vikarier) åkte med stora barngruppen till

bibliotektet och lämnat lilla barngruppen med bara vikarier. Känns inge bra alls!

  


Känner att jag nog måste ringa komunen iaf och kolla hur man går tillväga om man vill byta förskola. Så här kan det ju inte va.

Felicia har kissat på sig två dar irad och även om fröknarna säger att det är

för att dom varit ute och hon glömt av sig så tror jag att mycket har att göra med allt hattande fram och tillbaka oxå.

Att pedagoger är sjuka är ju inget konstigt i sig men att flytta runt barnen

till annan förskola osv känns helt fel. Vikarer måste det

ju finnas att få tag på... eller??


Sen tror jag barnen märker av vår oro oxå på nått underligt sätt.

Inte så att vi pratar om det framför dom men jag tror dom känner av sånt.


Hm. detta tål att funderas på.  


(bild från biltema.se)

Ovido - Quiz & Flashcards