Alla inlägg den 5 januari 2010

Av sessornasmamma - 5 januari 2010 11:31

Oga, va ont jag kommer ha ikväll... och flera dar framöver.

Va på gymmet imorse med och det blev styrka igen.

Tungt idag, vääldigt tungt men

alltid lika skönt efter. Fast kanske

inte nu när stelheten och träningsvärken börjar komma krypande.


Igår kväll va jag jättedeppig. Fick mail från

företaget jag skulle på en till intervju på och dom har

anställt nån annan.

Piss!!

Å jävligt (ursäkta språkvalet) dåligt faktiskt,

kunde dom inte åtmindstånne ha ringt iaf...


Så det e nya tag på jobbfronten som gäller å så

fick jag reda på av syrran igår att dom kanske ska flytta till Texas, USA.

Så då va det ju tur att jag inte bokade biljetter till Italien när

jag satt å kollade priserna igår ;)


Näe, nu ska jag gå bak från kassorna här på jobbet

och värma mig. Det är svinkallt att sitta här nu och fingrarna e alldeles stela.


Hörs sen!


Ikväll blir det städa och ev även kasta ut granen som börjat barra helt sjukt mycke. För imorn kommer svärmor hit igen och lite fint vill man ju ha hemma.

För som det ser ut nu skulle jag inte släppa in nån som

inte tillhör närmsta famljen (läs bombnerslag, haha)

Ovido - Quiz & Flashcards