Alla inlägg den 10 januari 2010

Av sessornasmamma - 10 januari 2010 21:05



Detta är mitt koncept för att lyckas dena gången!


Nu jäklar ska det gå, nu ska gravídkilona (plus några till) bort

för gott.


Startar mitt nya liv imorn. Så ingen får bjuda mig på nått

onyttigt... okej  ;)


Hoppas er söndag varit bra. Här har

det varit en mindre trevlig eftermiddag med massa skäll från min

sida då tjejerna gång på gång gjort saker man

inte fått och varit dumma mot varann.


Sov gott alla vänner och så vill jag passa på att önska Carina lycka till

på nya jobbet imorn!

Håller tummar och tår för dig!!

Av sessornasmamma - 10 januari 2010 11:54

Morgan har garage-dag idag. Dom ska hjälpas åt att

städa upp, åka till tippen och ha styrelsemöte.

Så  jag å tjejerna är hemma själva.


Vi har busat och dansat och haft oss

nu på förmiddagen och nu sover dom som

små änglar.

 


 

Tjejerna under den obligatoriska "fruktstunden"

Ovido - Quiz & Flashcards