Alla inlägg den 14 januari 2010

Av sessornasmamma - 14 januari 2010 20:02

 

Skor och kläder (mössan har hon satt på sig själv) är ju

nåfra av de saker ja älskar å njuter av mest här i

livet och tydligen har jag fört överdessa "laster"

till mina tjejer....

  

Av sessornasmamma - 14 januari 2010 19:49

Felicia vaknade tidigt imorse så vi passade på att mysa lite själva innan vi väkte dom andra.

Det e så sällan man har nån av dom

helt själv nu för tiden så det är faktiskt riktigt mysigt

att bara sitta och kramas och viska saker till varann

  


Sen innan vi gick hemifrån busade tjejerna runt i vårt rum lite...

    

Av sessornasmamma - 14 januari 2010 14:09

Ouff!


Så kände jag mig när jag va klar med mörblutingen av min kropp på gymmet imorse.


Testade ett färdigt styrkepass för hela kroppen som jag

hittade på Viktklubb.se där jag

e medlem...


Sjuuukt tungt kan jag säga men ack så skönt när man känner att

musklerna verkligen fått kämpa. Sen är det kul

oxå när man klarar mer än man tror.

Alla övningarna va mycket lika (ofta tom samma)

som under Bodypump-passen på SATS så det va skönt att veta exakt hur man

ska göra för att inte skada sig å så...


Imorn står det kondition på schemat.

Har jag inga känningar i benhinnorna så kör jag nog löpning

annars vet jag inte... behöver fortfarande tips på

kondition som inte belastar benhinnorna så mycke...


Nu ska jag ta en liten sväng till affären och

komplemethandla lite hem.

Ovido - Quiz & Flashcards