Alla inlägg den 22 januari 2010

Av sessornasmamma - 22 januari 2010 12:44

Japp,

trodde d bara va alvedon som funkade för mig men imorse va dom slut och jag testade treo.

Grymt!

Mår såå mycke bättre och dessutom

har jag just kollat in inte mindre än 4 hela

program av Paradise Hotel.


Nice start på en fredag.

Nu väntar jag bara på lite andra nyheter så kanske

hela dan e gjord   

Av sessornasmamma - 22 januari 2010 08:54

Idag e båda tjejerna på förskolan.

Jag skulle behöva va hemma men måste jobba.

Hoppas på en lugn dag,

så jag bara kan åka hem sen och

mysa med mina älsklingar.


För ikväll e det fredgasmyyyys och Let´s dans

som gäller hos oss.

Jag ska kura ner mig under en varm filt i soffan och

drick nått gott, lyxigt te

som ska införskaffas idag.



Hoppas ni alla mår bättre än jag å håll tummarna.

(Jag berättar senare för vad...  )

Ovido - Quiz & Flashcards