Alla inlägg den 12 januari 2010

Av sessornasmamma - 12 januari 2010 20:33

Sådärja.

Te med älsklingen och ska strax ner i tvättstugan igen.


Tjejerna ha jättefina och snälla hela kvällen och

allt känns toppen.

En bra dag helt enkelt!


Tänkte visa en bild på min blus jag haft idag...

  

Just love it! 


Hoppas ni oxå haft en toppendag!

Kram på er

  

Av sessornasmamma - 12 januari 2010 12:17

Idag stod styrka på schemat.

Tror det va bra det för jag har ont i mina

benhinnor idag. Undrar varför? Kanske ett resultat av

att jag gick skumt på löpbanenet igår när skorna gjorde ont.

Hoppas det inte är ihållande bara...

nån som vet nån konditionsträning som inte belastar benhinnorna??


Sen känner jag att jag börjar tröttna på mitt styrkeprogram som jag haft i över 3 månader nu så jag tänkte våga mig på

lösa vikter på fredag.

Ska bli kul!

Av sessornasmamma - 12 januari 2010 12:15

Hur har jag skaffat Skype

så jag kan prata med min syster i Italien

och samtidigt kunna se dom.

Lilleman växer ju fort så man missar mycket på

några veckor...


Ska blir såå skönt när dom kommer hit snart igen då jag

moster maratonmysa 

Så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards