Alla inlägg den 8 januari 2010

Av sessornasmamma - 8 januari 2010 15:35

(Bild från MandelDesign)


Sååå snygga jeans-leggins.

Guu va jag vill ha dessa, dom skulle va skitsnygga

till mina pumps.

Men eftersom skorna inte går att använda

förän i vår typ blir det till att vänta...

Hoppas bara dom finns kvar när jag väl tar mig i kragen

å beställer dom.

Av sessornasmamma - 8 januari 2010 14:35

(Bild från Adlibris)

 

Jag har alltid varit svag för kärlekshistorier. Speciellt sånna som den här!

Den var magiskt.

 

Den handlar om ett ungt par från Dubin, Holly och Gerry. Lyckliga lever

dom sina liv tills Gerry blir svårt sjuk och hastigt går bort.

Holly som försökt visa sig stark för sin mans skull

går ner sig totalt i olycka och sorg tills hon en dag

får tag på ett stort vadderat kuvert innehållande 10 st brev

från hennes älskade till henne.

Vart och ett av breven är märkt med en månad och i breven får hon uppdrag från

sin borgångne man.

 

Boken är en berättelse om hur man tacklar sorg, men oxå hur man tar sig tillbaka till livet och lever vidare..

 

En otroligt fin och gripande bok som jag mer än gärna sträckläst om jag inte fast barn att passa!

 

Gå och köp! Bums!

          

Av sessornasmamma - 8 januari 2010 14:23

Vet att d e skittrist att läsa en blogg utan bilder men

det e bara så trist att ta kort med vår kamera för den e verkligen kass!


Enda gången det blir bra bilder e ute på dagtid och

så kallt som d e nu så håller vi oss oftast inne faktiskt.

Lillan blir så fasligt kall fort, hone  ju inte riktigt lika flink

i benen som storasyrran än. Speciellt inte i overall och vinterskor, fniss

  


Ikväll ska barnen till mormor och morfar så jag å älsking får lite egentid.

ska bli såå skönt.

Vad vore livet utan hjälp från nära och kära??

Kärlek till er!

 

Ovido - Quiz & Flashcards