Alla inlägg den 13 januari 2010

Av sessornasmamma - 13 januari 2010 07:28

Idag är jag "ledig" från gymet

 

Men då är det marktjänst hemma som gäller istället, haha


Ikväl kommer nämligen min bror med fru och fikar.

Kanske mamma och pappa oxå, vi får se.

Brorsan och Ramona ska kolla

lite barnkläder och se ifall det är nått

dom vil ha. Sen ska dom kika på vagnen dom ska

få låna oxå.

Vore grymt skönt att få bort lite kassa med kläder kan jag säga...


Nu ska jag äta frukost sen börjar slitet

  


E det inte lustigt hur man vissa mornar inte hittar NÅGONTING

i garderoben som passar...

Aja det fick bli den här outfiten och så kan jag tacka min

lyckliga stjärna att jag sitter "gömd" på jobbet.

  

Lackleggins - Bikbok

Linne - H&M

Klänning - H&M

Kofta - Kappahl

Ovido - Quiz & Flashcards