Alla inlägg den 9 april 2010

Av sessornasmamma - 9 april 2010 10:24

Har inte haft nån blogglust alls

men så försökte jag i tisdags göra ett supergulligt inlägg om Matilda men så förvann allt när det skulle laddas upp

och jag blev så himla sur att jag struntate i det.


Men nu känner jag lust igen så nu göra jag på.



Åkte direkt till stan efter lämning av barnen och lämnade blod.

Känns bra, ingen yrsel och så och deras fika

e ju bara gudomligt!

Flera olika soreters mackor, massa massa pålägg,

yoghurt, te, choklad, kaffe, kakor, muffins

you name it.

Värt att lämna blod bara för en kan jag lova.


Igår va jag på en anställningsintervju. Dom verkade supergoa.

Ett litet företag på Östermalm och alla

skulle få svar i eftermiddag så det känns toppen.


Nu ska jag jobba lite.


Tjing sålänge!



LÄgger upp bilderna på Matilda som skulle publisterats i tisdags då hon blev

1,5 år. Helt sjukt va tiden springer iväg!

Matilda bara några få timmar gammal...

Och här från Skansen för några veckor sen.


Mamma älskar dig min fina tjej!

   

Ovido - Quiz & Flashcards