Alla inlägg den 20 april 2010

Av sessornasmamma - 20 april 2010 14:46

Sorry att jag inte skrivit på några dar.

Har haft en svacka...

alltså allt e toppen förutom det här med jobbet.

Fattar inte hur mycke man ska behöva kämpa för att på komma på intervju.

Å inte ens efter en sådan behagar företaget ens höra av sig...

dåligt tycker jag och sånt som får mig ur form.


Men nu ska jag försöka fokusera på allt bra istället.

För det är ju trots allt så att mitt liv leker just nu om man

bortser från jobbsituationen.


Vi flyttar till ett undberat fint radhus på fredag,

jag har världens finaste familj

och min syster är fortfarande fast här hemma i Sverige

(woho! sorry sis men jag e så glad att vi får några extradar tillsammans).


Nu måste jag gaska upp mig och bli lite glad.

Såhär nere kan man ju inte hålla på å va heller!


Å ikväll packar vi ner köket.


Ovido - Quiz & Flashcards