Alla inlägg den 10 april 2010

Av sessornasmamma - 10 april 2010 21:01

Japp,

så kan man sammanfatta min lördag.


Dels så va min kusin här med sin underbara dotter

Julia och min syster med som oxå kom förbi.


Sen så sitter jag just nu och förälskar mig i ett "nytt" program,

nämligen Jakten på julia på SVT.

Sååå sjukt bra!! Helt underbara tjejer,

kan man välja alla??

Nä men skämt å sido, jag slog över till 1:an för

ingen annan kanal erbjöd nått intressant å så föll jag pladask.

Kolla nästa vecka om ni inte kollade idag.

(Mina favvosar e Josefin, Ellen, Shirin och Emmie).

Sen blir det Millenium såklart.


Bullarna från idag blev lika goda som dom ser ut.

  

  


Som jag berättade tidigare så va min syrra här med finaste lilla

Aidan och hade med sig en presentt till

sina systerdöttrar.

(Ska tillägga att Felicia e mitt i kiss och framför allt bajsperioden)

Detta var vad dom fick, hahahaha.

  


Tusen tack Sis, den e redan en klassiker!!!

LOL

      

Av sessornasmamma - 10 april 2010 18:53

Har haft en underbar dag!


Sånna här dagar gör livet värt att leva.

Underbara barn, roliga aktiviteter,

fin familj/släkt och god mat.


Idag blev det ungsrostade grönsaker,

grillad baconlindad sparris och halloumi.

Mums!



Nu ska vi mysa,

ha en underbar lördag

och glöm inte att visa varandra massa kärlek!!!

  

Av sessornasmamma - 10 april 2010 13:17

...vad jag och barnen ska göra

när dom vaknar efter sin middagslur??


  


Japp!


Bullbak väntar och så kommer det lite släkt/familj över på

barnbus och fika.


Ska bli trevligt, bara jag inte bränner andra plåten i vanlig ordning,

hahaha

  

Av sessornasmamma - 10 april 2010 13:06

Så här ser jag ut idag,

köpte ny tunika/klänning och tights i onsdags när jag

va i stan å fikade med Carina och Haddy.


 

Kofta - KappAhl

Tunika/Klänning - Gina Tricot

Leggins - Gina tricot

Av sessornasmamma - 10 april 2010 12:00

Tjejerna kom in till oss halv 7 imorse och det

kändes helt ok att gå upp med dom.

Jag satte dom i soffan, dom fick kuddar å filt och så

på med barnprogrammen.

Själv hämtade jag mitt eget täcke och hann slummra

in en stund på soffan bredvid dom innan det blev dax för frukost

runt 8.


Sen drog Morgan och jobbade och vi andra åkte till Liljeholmen för att inhandla

födelsedagspresent till M som vi ska hem till

imorn på kalas.


Tjejerna fick varsinn ny vårmössa och när dom skötte sig som

änglar i eksaktaffären fick dom varsitt bamse-paraply oxå.

Det blev såå glada och jag bara älskar dessa dagar utan skrik och bråk!

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards