Alla inlägg den 15 april 2010

Av sessornasmamma - 15 april 2010 12:03

Som jag skrev i förrgår så va ju jag och tjejerna

iväg och hämtade ett paket från Ellos.

Jag har beställt lite grejer till deras nya rum.


Dom fick nya gardiner, Felicia en supersör sänghimmel

(som dock ska fungara som läshörna isf just sänghimmel)

och Matilda fick en urgullig kakburk till

hennes kommande lekkök som jag planerar att

bygga i hennes rum.


           


Fina va!


(Alla bilder kommer från Ellos.se)

Av sessornasmamma - 15 april 2010 11:47

En härlig vårdag som denna vill jag

gärna gå klädd såhär:


Fox Tunic SEK 249, Vila - NELLY.COM

  

  


Top - Vila (259 kr hos Nelly.com)

Leggins - Purple (159 kr hos Nelly.com)

Sandal . Wildflowwer by Kenza (849 kr hos Nelly.com)


Det där med jacka kan man ju göra som man vill med

men skulle jag ha möjlighet att nu vistas ute kanske jag tom skulle

kasta jackan över axeln.

Tänk bort kalla fötter på väg till jobbet bara, haha.

Av sessornasmamma - 15 april 2010 08:21

Go morgon allihopa!


Imorse vaknade Matilda tidigt och väckte oss andra.

Så vi passade på att åka

med Morgan till förskolan så tog jag en morgonprommis

vi midsommarkransen hem.

Skönt att få lite frisk luft och att röra lite på sig.


Cykeln står på Morgans jobb sen igår så jag

kan inte cykla idag.

Men imorn kanske om det inte regnar.


Ikväll blir det till att träffa systeryster å lilla Aidan

för imorn är det roliga slut och

dom reser tillbaka till USA

  


Bilder från tidigt morgon hos oss

    


Nu ska jag njuta av detta

 

Mums!


Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards