Alla inlägg den 12 april 2010

Av sessornasmamma - 12 april 2010 20:41

E såå trött idag!

Har gäspat hela dan och adrig rikigt vaknat känns det som.


Skulle ju cykla till jobbet men cykelpumpen bråkade med mig och däcket

tömdes snabbt på alla befintlig luft istälet för tvärtom.

Såå oteknisk, haha.

Aja, Mogan fixade med på typ en halv minut när man kom hem så

imorn blir det definitivt av iaf.


Inget svar ang jobbet idag heller

så nu et jag inte hur jag ska göra.

Ringer nog imorn tror jag så vet jag iaf.


Nu ska jag nog gå å lägga mig tror jag.


Natti natt

  

Av sessornasmamma - 12 april 2010 08:47

Så va en underbar helg till ända och

en ny vecka väntar.


Det va lite kyligt ute imorse när jag och tjejerna gick

mot förskolan.

Men nu e det så att jag bestämt mig för att cykla till jobbet

idag så så får det bli. Måste bara klä mig lite extra varmt så

inte händerna trillar av, haha.


Fick ju inget svar ang. jobbet i fredags så väntar med spänning på svar

idag. Självklart hoppas jag att jag fick det!

Håll tummarn snälla ni!


Kraam

  

Ovido - Quiz & Flashcards