Alla inlägg den 16 april 2010

Av sessornasmamma - 16 april 2010 20:50

E det fredag så e det!


Sjukt bra program på "Så ska det låta".

Ja ja.... jag vet att jag e penisonär men I just love it!!


Har packat massor ikväll och undrar lite vad va ska roa barnen med imorn...

hehe


Nu ska jag dricka ett glas vin till och ha fredag!

Hoppas ni har lika mysigt som oss.


Puss!

  


Av sessornasmamma - 16 april 2010 10:46

Nu har jag äntligen fått ändan ur och

beställd flyttstädning.

Efter förra flytten sa jag -"Aldrig mer!"

och det tänker jag hålla.


Det blev via

Tommys försterputs

och ni får en referens efter.

Men dom e säkert jättebra!

  

Av sessornasmamma - 16 april 2010 08:42

Hm... det va inge skönt att gå en från förskolan idag.

Kall och blöt.

Så kan man beskriva mig nu. Får värma mig med kaffe.


Men en sak e ju toppen iaf.

Det e FRADAAAAAAAG!!!

Woho!


Orkade inte skriva igår.

E lite deppig då min syrra åker från Sverige idag.

(Eller det kanske hon inte alls gör pga

islands vuklanutbrott).

Men man blir lite ledsen när hon och världens

finaste Aidan inte kommer va här hemma längre.

Men har jag tur kommer dom och äter lunch med mig idag.

Hoppas.


Bara en vecka kvar nu....

tills vi flyttar alltså

  

Ovido - Quiz & Flashcards