Alla inlägg den 13 april 2010

Av sessornasmamma - 13 april 2010 17:57

Åh!

Titta vad som dök ner i min brevlåda idag...

Tidningen mama med en liten gift

i form av en minitandkräm.

Sweet.

Nu ska jag å tjejerna gå och ämta ett paket med deras nya gardiner.


Ha en fin kväll!

  

Av sessornasmamma - 13 april 2010 11:35

Satt på jobbet och kände att jag ville ha nått mellis innan min "sena" lunch.

Speciellt efter cykelturen imorse,

som för övrigt inte tog mer än 20-25 minuter!

  


Det fick bli detta:


Jorrdgubbar med mjölk.

Såå gott och lyckan e total!

Sen att det är strålande solsken ute gör ju inte saken värre.


Hoppas ni har en underbar dag och ta er ut i solen nu

ni som kan!!

Av sessornasmamma - 13 april 2010 08:41

Usch, nu e det verkligen bara 1,5 vecka kvar för barnen på

sin älskade förskola.

Jag önskar verkligen att dom hade fått gå kvar.

Det gör ont i hjärtat när man VET hur mycket

dom älskar sitt dagis oh hur fin all personal e.

Trodde aldrig att man kunda va så nöjd med en förskola.


Personalen e så go.

En av dom överväger (på allvar) att söka

jobb få den förskolan dom ska flyttas till.

Förstå hur mycket dom betyder för oss!!

Haha


Nä nu ska jag ladda för en cykeltur till jobbet.

Ska bara hänga tvätten först...

  

Ovido - Quiz & Flashcards