Alla inlägg under april 2010

Av sessornasmamma - 12 april 2010 08:47

Så va en underbar helg till ända och

en ny vecka väntar.


Det va lite kyligt ute imorse när jag och tjejerna gick

mot förskolan.

Men nu e det så att jag bestämt mig för att cykla till jobbet

idag så så får det bli. Måste bara klä mig lite extra varmt så

inte händerna trillar av, haha.


Fick ju inget svar ang. jobbet i fredags så väntar med spänning på svar

idag. Självklart hoppas jag att jag fick det!

Håll tummarn snälla ni!


Kraam

  

Av sessornasmamma - 11 april 2010 20:04

Vi va ju på kalas idag och det blev massa tårta, kakor och bus.

Tack!


 


Sen begav vi oss hem till mina föräldrar för va vi trodde skulle va lite enkel grillning men när vi kom dit

va typ halva min släkt där.

Skitkul!!



      

Det blev massa cyklande, gungande och bus i allmänhet    

    

Lek innebär självklart massa tjut,

glddjetjut såklart! 

Mina fina!!

    

Halva släkten samlad på underbar vårgrillning.

      


Tack alla som gjorde denna dag minnesvärd!! 

Av sessornasmamma - 11 april 2010 19:45

  

Kofta - KappAhl

Tunika - Lindex

Leggins - Gina Tricot

Skor - H&M

Av sessornasmamma - 11 april 2010 11:00


Se så fina med rosa band i håret och sina nya klänningar.


    

  


Mot bilen!

Ah!

Av sessornasmamma - 11 april 2010 10:13

Inget e väll så uppfriskande som en dusch

efter frukost!


Nu e tjejerna badade, kammade och

har finkläderna på sig.

Kalaset e rätt tidigt så dom får sova en stund

i bilen medans vi åker och spanar i vårt kommande bostadsområde.


Ska göra mitt allt för att komma ihåg

kameran.


Efter kalaset bär det av till mina föräldrar för årets första grillning,

typ korv och hamburagre.

Men mysigt att träffa familjen och så.



Ha en fin söndag!

Av sessornasmamma - 10 april 2010 21:01

Japp,

så kan man sammanfatta min lördag.


Dels så va min kusin här med sin underbara dotter

Julia och min syster med som oxå kom förbi.


Sen så sitter jag just nu och förälskar mig i ett "nytt" program,

nämligen Jakten på julia på SVT.

Sååå sjukt bra!! Helt underbara tjejer,

kan man välja alla??

Nä men skämt å sido, jag slog över till 1:an för

ingen annan kanal erbjöd nått intressant å så föll jag pladask.

Kolla nästa vecka om ni inte kollade idag.

(Mina favvosar e Josefin, Ellen, Shirin och Emmie).

Sen blir det Millenium såklart.


Bullarna från idag blev lika goda som dom ser ut.

  

  


Som jag berättade tidigare så va min syrra här med finaste lilla

Aidan och hade med sig en presentt till

sina systerdöttrar.

(Ska tillägga att Felicia e mitt i kiss och framför allt bajsperioden)

Detta var vad dom fick, hahahaha.

  


Tusen tack Sis, den e redan en klassiker!!!

LOL

      

Av sessornasmamma - 10 april 2010 18:53

Har haft en underbar dag!


Sånna här dagar gör livet värt att leva.

Underbara barn, roliga aktiviteter,

fin familj/släkt och god mat.


Idag blev det ungsrostade grönsaker,

grillad baconlindad sparris och halloumi.

Mums!



Nu ska vi mysa,

ha en underbar lördag

och glöm inte att visa varandra massa kärlek!!!

  

Av sessornasmamma - 10 april 2010 13:17

...vad jag och barnen ska göra

när dom vaknar efter sin middagslur??


  


Japp!


Bullbak väntar och så kommer det lite släkt/familj över på

barnbus och fika.


Ska bli trevligt, bara jag inte bränner andra plåten i vanlig ordning,

hahaha

  

Ovido - Quiz & Flashcards