Alla inlägg den 5 december 2010

Av sessornasmamma - 5 december 2010 19:45

Sällan jag lyckas fånga mitt stora yrväder

på bild. Men idag så lyckades jag!


  


Älskar dig så!

  

Av sessornasmamma - 5 december 2010 16:00

Hann ju inte med snölek igår

så det fick bli idag istället.


Älskar att mina syskon fått barn så jag kan få ge tillbaka.

Har liksom alltid varit den "oansvarig lillasyrran" på nått vis.

Nu äntligen kan jag få ge tillbaka i form av kunskaper dom

inte hunnit skaffa sig än. Och iså får dom våra barns urvuxna grejer.

(Både billigare, dom slipper ju köpa egna, och så är det bra i miljösynpunkt).

Så idag fick lilla kusin-Alex vår gröna baby-pulka.

Superfin, knappt använd, tror han kommer gilla den skarpt gullungen!

  



Här är vår fm i bilder

        

Av sessornasmamma - 5 december 2010 13:11

  


  



Morgan och Felicia är hos farfar,jag stannade hemma med liten.

Känner mig krasslig idag.

Snuvig och börjar få ont i bihålorna... 

 

Ovido - Quiz & Flashcards