Alla inlägg den 15 december 2010

Av sessornasmamma - 15 december 2010 11:58

Varje år sen det tillkom barn i våra familjers

julfirande har vi gjort så att vi vuxna drar ett namn

och köper en julklapp till bara den personen.

"Secret-santa" ni vet...


Iår har vi inte dragit några namn än men jag tänkte ändå

visa lite tips på vad den som har turen att

dra just mitt namn kan köpa om den vill göra mig

sådär lite extra glad  .


Önskar mig ett par svarta, hellst fodrade, skin- (eller imitation) handskar

typ nått sånt här:

  


eller ett persentkort på en personlig almanacka.

Dom ser ut såhär:

  




Sen skulle jag väääldigt gärna vilja bli blond igen och då

tror jag att jag måste kapa rätt ordentligt på

längden för att det ska bli snyggt.

Typ nått sånt här:

  


Fast det blir nog min lilla julklapp till mig själv

och decemberlönen tillåter...

Av sessornasmamma - 15 december 2010 07:56

Kolla på bilderna och gissa vad tjejerna åt

till frukost idag...


     


Japp!

Blåbärssoppa, haha.



Såhär tyckte Felicia hon skulle åka

på pulkan igår på väg till förskolan.



   

Ovido - Quiz & Flashcards